امام زمان شرمندتم
امام زمان شرمندتم
دوست دارم دردو دلامو با امام زمان بکنم

کاش هممون اون چیزی که میگیم  بشیم

 کاش توجشن وتولدآقا همونی باشیم که نشون میدیم

 وکاش آدم باکاراش دل آقارو بدست بیاره

وکاش که آدم هرروز به عشق آقاش گناه نکنه

وکاش وقتی پرونده مون به دست آقا میرسه بخنده و اشک نریزه

وکاش منتظر واقعی بشیم

حرفایی که زدم واقعا دلم لرزید

کاش خدامنو هدایت کنه وراه درست و در پیش بگیرم آمین



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت20:45---6 خرداد 1395
سلام خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید اگر با تبادل لینک موافقید من را با نام میناخوشگله لینک کنید سپس من را باخبر کنید تا شمارا لینک کنم باسپاس www.radin20.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 6 خرداد 1395برچسب:کاش-پرونده-عشق-منتظر, توسط zahra

-------------------